Van der Valk Antwerpen kiest voor hilgie.com


LEIDSCHENDAM, 20160120 -- Het nieuwe jaar is goed begonnen voor allround web & designbureau voor online en offline communicatie, hilgie.com. Aan de toch al goed gevulde portefeuille van opdrachtgevers is een nieuwe toegevoegd. Het Van der Valk Hotel in Antwerpen, een hotel dat recentelijk door het concern is overgenomen.

De samenwerking is voorafgegaan door uitgebreide besprekingen, want hilgie.com heeft veel te bieden maar werkt ook precies op maat. Een goede afstemming is dus heel belangrijk. Willem Polman, directeur van Van der Valk Hotel Antwerpen (samen met zijn vrouw de 4e generatie uit de Van der Valk familie) is vol lof over die voorbereidende gesprekken: “Het door hilgie.com geschreven rapport over onze website heeft ons al op weg geholpen en we hebben er vertrouwen in (...) dat onze website top gevonden gaat worden.”

Belangrijkste zoekmachines

Daar is het Van der Valk Antwerpen om te doen: goed gevonden worden in de belangrijkste zoekmachines, om op die manier een klantenkring op te bouwen en zich in de nabije toekomst te kunnen scharen in de top 3 van 4-sterren hotels in de regio Antwerpen.

Polman is ook tevreden over de deal die is gesloten: “hilgie.com legt een aantrekkelijke prijs neer en schroomt niet om advies te geven voordat we de offerte hadden ondertekend.” hilgie.com gaat zich niet alleen bemoeien met de betere vindbaarheid van de website van Van der Valk Hotel Antwerpen in de zoekmachines, maar ook met de teksten en indeling van de website.

Agenda bijhouden

En, ook niet onbelangrijk, de website van het hotel moet worden “bijgehouden”. Evenementen, arrangementen, aanbiedingen; een actuele agenda op de site maakt van elke onderneming meteen een dynamische. Niets is zo dodelijk als anno 2016 nog evenementen van 2014 op je site hebben staan!

hilgie.com is heel blij deze klant te mogen begroeten. Ook al ligt Antwerpen “om de hoek”, met Van der Valk Hotel Antwerpen is er toch een stap over de grens gezet.