Wil jij erbij zijn tijdens de finale van de UEFA Champions League?


Wil jij erbij zijn tijdens de finale van de UEFA Champions League?
Belangrijkste media-items
Gerelateerde afbeeldingen (1)
[ ]
apr 06, 2016 | ID:144334

*



* Downloaden
* Word-document (.doc) (9,6 KB)
* PDF (.pdf) (44,4 KB)
* HTML (.html) (9,6 KB)
* Tekst (.txt) (3,6 KB)

Zwaaien met de middencirkelvlag in San Siro-stadion
Wil jij erbij zijn tijdens de finale van de UEFA Champions League?

o Nissan biedt jou de kans om in het San Siro-stadion met de middencirkelvlag te zwaaien voor de finale van de UEFA Champions League
o Bezoek de Facebook-pagina van Nissan en ontdek hoe je kans maakt op deze unieke ervaring tijdens de belangrijkste voetbalwedstrijd van het jaar
o Ook maak je kans op een eervolle vermelding van jouw naam op de beroemde zwart-witte middencirkelvlag

Amsterdam, 6 april 2016 - Voetbalfans die de finale van de UEFA Champions League willen bijwonen, opgelet: Nissan, officieel automotive sponsor van de UEFA Champions League, maakt het mogelijk deze wedstrijd in het San Siro-stadion bij te wonen - niet alleen op de tribune, ook op het veld.

25 gelukkige voetbalfans krijgen de gelegenheid om de finale van de UEFA Champions League in Milaan bij te wonen. In de rust van het best bekeken sportevenement van Europa mogen zij voor 80.000 toeschouwers in het San Siro-stadion met de middencirkelvlag zwaaien.

Recent onderzoek door Nissan heeft uitgewezen dat 73 procent van de Europeanen zegt elk jaar het meest uitkijken naar de UEFA Champions League-finale. Een op de vier houdt de agenda zelfs vrij om de finale te bekijken. En nu biedt Nissan jou de unieke kans deze wedstrijd persoonlijk bij te
wonen, nog wel op het veld en zwaaiend met de middencirkelvlag.

Selfies met Andres Iniesta
Barcelona-ster en Nissan-ambassadeur Andres Iniesta trapte de campagne af door in de straten van Barcelona selfies te maken met voetballiefhebbers. Wil jij ook kans maken op een reis naar de UEFA Champions League-finale in Milaan? Maak dan een selfie en plaats die in comment box van Iniesta's
video-post op de Nissan Facebook-pagina.

Over het maken van selfies met zijn verraste fans zegt Iniesta: `In het begin was het een beetje vreemd. Ik ben niet gewend om het zelf te doen, want normaal gesproken zijn het juist andere mensen die vragen om een selfie met mij. Goede selfies zijn foto's van een bijzonder moment. Hopelijk
kan ik aan het einde van het seizoen een selfie maken terwijl ik samen met mijn ploeggenoten de Champions League-trofee omhoog houd.'

Over de kansen van zijn eigen FC Barcelona op een mogelijk zesde kampioenschap in de UEFA Champions League zegt Iniesta: `Het wordt moeilijk in de kwartfinale tegen Atletico. Het is een goed elftal en ze staan niet voor niets in de kwartfinale. Het bereiken van de finale in Milaan is een
droom, maar eerst moeten we Atletico verslaan.'

Ontdek hoe Iniesta zijn fans verrast met een selfie. Ga naar www.facebook.com/nissan.

Alle deelnemende voetbalfans die niet het geluk hebben om een plaats op het veld van San Siro te winnen, pakken toch een stukje roem mee. Hun namen komen namelijk in kleine letters op de middencirkelvlag te staan en vormen de bekende zwarte sterren op het witte doek.

Focus op innovatie en beleving
Jean-Pierre Diernaz, Vice President Marketing bij Nissan Europe: `Opwinding is een bepalende factor voor alles wat we doen bij Nissan. Het is toch fantastisch om voetbalfans met de middencirkelvlag te laten zwaaien in de finale van de UEFA Champions League? We focussen op innovatie en
beleving, of het nu gaat om een voetbalwedstrijd in de UEFA Champions League of om het ontwikkelen van intelligente mobiliteitstechnologie.'

Benieuwd hoe Iniesta en Thiago Silva hun fans verrassen en/of wil je meedoen aan de Vlag-acties? Bezoek www.facebook.com/nissan.

Sitemap