Autotask onthult eerste geintegreerde RMM- en PSA-platform in de industrie

RICHMOND, Engeland-(BUSINESS WIRE)- Autotask rolt het eerste geintegreerde IT Business Management-platform uit, waarin PSA- en RMM-mogelijkheden worden gecombineerd tot een naadloze gebruikerservaring tussen producten, activabeheer in realtime en geconsolideerde analysegegevens voor apparaten en serviceactiviteit. In tegenstelling tot omslachtigere PSA-RMM-integraties, die een beperkte workflow bieden voor meldingen bij service-incidenten, biedt het geintegreerde Autotask-platform nu wederzijdse synchronisatie en rapportage in realtime voor verbeterde efficientie, dienstverlening en zakelijke inzichten.

Dit Smart News-persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: www.businesswire.com/news/home/20160418005360/nl/

Autotask's unified IT business management platform combines asset detail and service data to reveal ...Autotask's unified IT business management platform combines asset detail and service data to reveal business insights and opportunities not previously achievable in a PSA or RMM solution.(Photo: Business Wire)

"Deze update biedt iets geheel unieks voor de industrie, waarmee MSP's toegang krijgen tot mogelijkheden die ze niet voor mogelijk hielden," aldus Patrick Burns, VP voor Productmanagement, Autotask. "Wij geloven dat diensten en apparaten de basis vormen voor elk IT-systeem en thuishoren in een enkele productervaring. We geven de mogelijkheid om werk uit te voeren via een enkele interface en bieden geintegreerde analysegegevens aan zakelijke betrokkenen voor een beter begrip van de relatie tussen dienstverlening en computeromgevingen. Dit leidt tot beter onderbouwde strategische en zakelijke beslissingen. De verbeteringen in productiviteit, responsiviteit en inzicht die dit oplevert, geeft klanten de mogelijkheid tot groei en zakelijke transformatie.'

"Het schakelen tussen twee systemen resulteerde in talloze vertragingen. We moesten veel te veel handmatig verwerken om de systemen voor ons te laten werken. Wat Autotask doet is absoluut revolutionair voor serviceproviders, de verbeteringen in servicekwaliteit en het inzicht dat we krijgen in onze eigen gegevens is verbazingwekkend," aldus Micah Thor, President, Tech Guru. "We besparen met gemak meer dan 20 uur per maand voor onze technici en kunnen meldingen prioriteren om alleen die op te volgen die een oplossing vereisen. Er zijn geen dubbele tickets en er is geen handmatige verwerking noodzakelijk. Het is geautomatiseerd, realtime en nauwkeurig en de verbetering van de ervaring van onze klanten helpt ons bij het verhogen van klantretentie en winstgevende groei."

Het geintegreerde platform voor PSA en endpoint management biedt verbeterde:

* Intelligente meldingenverwerking voor efficiente ticketing, zending en automatische verwijdering van duplicaten

* Productiviteit van technici dankzij naadloze integratie van melding/ticket/apparaat

* Begrip en verbetering van computersysteem dankzij activasynchronisatie in realtime

* Servicekwaliteit dankzij automatisering van workflows en toegankelijkheid van gegevens

* Strategisch inzicht via RMM-analysedashboards en geintegreerde rapportage

Bezoek voor meer informatie ons webinar op 21 april 2016 om 11.00. EDT: Zie hoe integratie alles verandert, geleid door VP voor Productontwikkeling Patrick Burns.

Over Autotask

Autotask Corporation helpt IT-organisaties wereldwijd slimmer te werken met een complete cloudgebaseerd IT Business Management-platform voor efficientie, verantwoording en toegang tot de waarden die intelligente zakelijke beslissingen mogelijk maken. Met ingebouwde beste methoden en automatisering van workflows versnelt Autotask het rendement en verbetert het voortdurend de dienstverlening. Autotask is in zeven talen beschikbaar en wordt in meer dan 90 landen gebruikt. Het hoofdkantoor van Autotask bevindt zich in New York, met kantoren in Peking, Chicago, Dallas, Londen, Los Angeles, Muenchen en Sydney. Bezoek voor meer informatieautotask.com.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, welke als enige rechtsgeldig is.

Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: www.businesswire.com/news/home/20160418005360/nl/

Contacts

Autotask

Megan Schanstra, 518-720-3500 (x1375)

(mschanstra@autotask.com)

of

Med ia Frenzy Global voor Autotask

Rahme Mehmet, +44 208 350 3310

(autotask@mediafrenzyglobal.com)