Na Parijs breidt MagicStay haar e-conciergediensten voor zakelijke reizigers uit naar Cannes en Londen

PARIJS-(BUSINESS WIRE)- MagicStay.com , het platform voor de huur van appartementen voor zakelijke reizigers, verbreedt haar service door de lancering van MagicStay e-concierge in Cannes en London . Dankzij deze e-concierge mobiele app kan een reiziger diverse diensten vinden en reserveren vanuit zijn/haar appartement en tijdens zijn/haar reis: roomservice, vervoer, valetservice, excursies, etc.

De e-concierge app, voorheen alleen beschikbaar in Parijs, is volledig opnieuw ontworpen om een gepersonaliseerde ervaring te leveren. Het is beschikbaar in het Frans en het Engels op Android, in de Apple Store en op het internet.

Gratis diensten

MagicStay e-concierge biedt toegang tot informatie en gratis diensten, zoals een gids voor restaurants in de omgeving, een plattegrond van het openbaar vervoer, alsmede aanbevelingen over bezienswaardigheden en tentoonstellingen. Bovendien is er voor elke stad een gedeelte met nuttige telefoonnummers en contactpersonen beschikbaar in geval van nood.

Betalende diensten

MagicStay e-concierge biedt ook betalende diensten (die ter plekke of van tevoren kunnen worden geboekt) die worden aangeboden door zorgvuldig geselecteerde dienstverleners:

* Geniet van meer comfort in uw thuis weg van huis: ontbijtservice, roomservice, persoonlijke chauffeur, valetservice, huur van WiFi-router, etc.

* Voor liefhebbers van `bleisure' (business & leisure, oftewel zaken en recreatie), diverse toeristische tochten en activiteiten om alleen, met collega's of familie te beleven.

* En, afhankelijk van uw stemming, ideeen gewijd aan winkels, culturele bezoeken, het nachtleven, etc.

- Door gebruik te maken van het boodschappenmandje kan de reiziger verschillende diensten bestellen en toegang krijgen tot zijn/haar bestelgeschiedenis en gesprekken met de verschillende dienstverleners.

'Bovendien kunnen zakenreizigers, door gebruik te maken van besparingen en comfort als ze een appartement op MagicStay reserveren - de belangrijkste stimulansen voor zakenreizigers - profiteren van een breed scala aan diensten en activiteiten die van hun verblijf een lonendere en plezierigere ervaring zal maken,' stelt Valery Linyer, CEO ofMagicStay.com. 'Parijs, Londen en Cannes zijn de steden die het meest worden bezocht door onze internationale klantenkring. Onze huurders waarderen vooral dit soort persoonlijke service. Ons doel is om hen te ondersteunen tijdens hun reis door het verstrekken van ergonomische, eenvoudige en toegankelijke hulpmiddelen, gebaseerd op hun behoeften. Wij zijn van plan om de service tot het eind van het jaar uit te breiden naar alle belangrijke zakelijke steden.'

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, welke als enige rechtsgeldig is.

Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: www.businesswire.com/news/home/20160419005733/nl/

Contacts

Pers: AB3C Fabienne Fredal, tel. +33 (0)1 53 30 74 07 (fabienne@ab3c.com)