Dashboard gelanceerd in de Customer Portal

The Datacenter Group te vinden in de Elsevier

Met trots presenteren wij de dashboard in onze Customer Portal. Klanten kunnen nu op een centrale plek de belangrijkste informatie over The Datacenter Group vinden. Uit ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek is namelijk gebleken dat klanten upgrades aan de portal erg waarderen. Reden om hier veel tijd een aandacht aan te besteden.

Altijd op de hoogte

Wat kan de gebruiker c.q. klant van TDCG verwachten van de dashboard?

Er worden onder andere onderhoudswerkzaamheden en storingen gemeld. Ook kan men direct contact opnemen met zijn/haar accountmanager.

De meest recente tweets worden in het dashboard getoond en het is voor elke gebruiker nu mogelijk om feedback te geven (ideeenbusjes) zodat we onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

Direct aanmelden

Grootste innovatie is de `One Click Direct Access' module. Uit analyse van onze statistieken blijkt dat de meeste klanten de portal gebruiken om zich aan te melden voor het datacenter. Dat is nu nog makkelijker gemaakt door een `widget' op te nemen die direct aanmelden met een muisklik mogelijk maakt. Je ziet deze optie linksboven op het screenshot.

Spreken is zilver, feedback is goud

De Customer Portal is volop in ontwikkeling. Mis je een bepaalde functionaliteit in de portal? Leg ons jouw idee voor en wij bespreken dit met onze developers. Laat een reactie achter op de dashboard of stuur een mail naar sales@tdcg.nl.

24 april 2016