1.500 panelleden testen tv-dienst KNIPPR in beta-versie

Samenvatting

Den Haag, 28 april 2016 - De introductie van KNIPPR, de interactieve tv-dienst waar T-Mobile de conventionele televisiemarkt mee wil openbreken door de consument de regie te geven, is aanstaande. Als onderdeel hiervan riep de provider eind vorig jaar op om deel te nemen aan een testpanel. Hieraan gaven 1.500 klanten en belangstellenden gehoor. Zij mogen vanaf morgen vrijdag 29 april als eerste gebruikers in Nederland KNIPPR al in de beta-fase uitproberen via de website. Zo kunnen zij bijdragen aan het verbeteren van de tv-dienst voordat deze breed in de markt wordt geintroduceerd. Vanwege de overweldigende belangstelling kunnen geinteresseerden zich niet meer aanmelden voor het testpanel.

Het KNIPPR-team vraagt in de komende tijd op verschillende momenten naar de ervaringen van de panelleden die de beta-versie testen. Deze feedback wordt beoordeeld en uiteindelijk gebruikt om de kijkervaring te verbeteren en KNIPPR samen met de klant verder te ontwikkelen voor de officiele introductie dit voorjaar/zomer.

KNIPPR is er voor zowel T-Mobile als niet T-Mobile-klanten en biedt vooral uitkomst voor consumenten die wel interactieve tv willen kijken, maar geen behoefte hebben aan alles-in-een pakketten. KNIPPR biedt naast het traditionele live tv-kijken ook on-demand tv aan: kijken waar en wanneer je dit zelf wil, interactief en op een scherm naar keuze. KNIPPR richt zich zo op de behoeften van de kostenbewuste en kritische internetgeneratie.

Met kabelvrije interactieve tv van KNIPPR

* Kijk je tv zonder verplichte afname van grote pakketten, je kiest en betaalt voor wat je gebruikt,

* stel je zelf je tv-aanbod samen door favoriete zenders te kiezen, aanvullend op het populaire Nederlandse basisaanbod,

* kan de consument maandelijks zijn zenderaanbod aanpassen of opzeggen,

* kun je eenvoudig en laagdrempelig een extra zender proberen,

* kijk je thuis en onderweg,

* krijg je een scherp tarief.

Prijs en zenderaanbod

T-Mobile is op dit moment nog met zenders in gesprek om een zo breed mogelijke keuze aan te bieden. De prijzen en het volledige overzicht van beschikbare zenders worden tijdens de officiele introductie in voorjaar/zomer bekend gemaakt.