Buitenreclame blijft onderdeel succesformule TicketVeiling.nl

vrijdag 29 april 2016 16:00 Binnenland

Dit is een origineel bericht van TicketVeiling

TicketVeiling.nl biedt partners ook in de toekomst buitenreclame van Clear Channel aan in ruil voor tickets en arrangementen. Dat laat het bedrijf weten in reactie op het vertrek van Jeroen Hillenaar als CEO bij Clear Channel Hillenaar. ,,Voor onze manier van werken heeft dit geen gevolgen'', aldus Jaimy Kearney, commercieel directeur van TicketVeiling.nl.

Jeroen Hillenaar heeft buitenreclame bedrijf Hillenaar Outdoor Advertising opgericht in 1990. In 2001 werd de onderneming onderdeel van Clear Channel International en draagt sinds 2012 de naam Clear Channel Hillenaar. Na ruim 25 jaar vindt Hillenaar het nu tijd om zijn ondernemerschap elders te ontplooien. ,,In 2011 ben ik TicketVeiling.nl gestart. De site is binnen vijf jaar tijd uitgegroeid tot een populair platform met meer dan een miljoen bezoekers per maand. Ik ga me voortaan volledig richten op het verder uitbouwen van dit succes."

TicketVeiling.nl hanteert verschillende samenwerkingsvormen richting haar partners. Jaimy Kearney: ,,De meest gebruikte optie is het ruilen van tickets of arrangementen tegen buitenreclame. Daarbij wordt de waarde van de ingebrachte producten of diensten, 1 op 1 vertaald naar mediawaarde bij Clear Channel. Bijvoorbeeld in de vorm van een Abri- of Billboard campagne." Het vertrek van Hillenaar bij het buitenreclame bedrijf, verandert daar niets aan. ,,Deze vorm van samenwerking blijft gewoon mogelijk", verzekert Kearney. ,,Het is een efficiente manier om zonder veel kosten een campagne in te zetten en tegelijkertijd een nieuwe doelgroep te bereiken."

TicketVeiling.nl is gelanceerd in 2011. Inmiddels is de site voor veel consumenten de ideale plek om een uitje te boeken. TicketVeiling.nl veilt onder meer reizen, dag uitstapjes, wellness arrangementen en tickets voor festivals, theaters, shows en concerten. ,,Ons platform wordt voortdurend uitgebreid en het bereik groeit jaarlijks met gemiddeld 25 procent. Daar zijn we erg trots op", zegt Kearney. ,,Steeds meer partners bieden hun tickets of arrangementen bij ons aan. Buitenreclame blijft daarbij onverminderd onderdeel van onze succesformule."

*

*

*

*