Nissan toont nieuwe NV300 in aanloop UEFA Champions League-finale


Nissan toont nieuwe NV300 in aanloop UEFA Champions League-finale
Belangrijkste media-items
Gerelateerde persberichten (1)
Gerelateerde afbeeldingen (2)
[ ]
mei 24, 2016 | ID:145902

*



* Downloaden
* Word-document (.doc) (9,3 KB)
* PDF (.pdf) (43,5 KB)
* HTML (.html) (9,3 KB)
* Tekst (.txt) (3,6 KB)

Schot voor open doel: Nissan presenteert nieuwe lichte bedrijfsauto
Nissan toont nieuwe NV300 in aanloop UEFA Champions League-finale

o Eerste beeld van nieuwe middelgrote bestelauto voorafgaand aan UEFA Champions League-finale, komende zaterdag in Milaan
o Eerste taak nieuwe Nissan NV300 is vervoer van de officiele UEFA Champions League-vlag naar het San Siro-stadion
o Veelzijdige en praktische bestelauto leverbaar in tal van varianten, onder meer als personenauto
o Uniek in de bedrijfsautowereld: standaard vijf jaar of 160.000 km garantie

Amsterdam, 24 mei 2016 - Nissan toont de eerste beelden van de geheel nieuwe NV300 bestelauto. Dat gebeurt voorafgaand aan de UEFA Champions League-finale op zaterdag 28 mei in Milaan.

Nissan is de officiele Light Commercial Vehicle (LCV) Partner van de UEFA Champions League. In de aanloop naar de finale is voor de geheel nieuwe NV300 ook een belangrijke rol weggelegd: het vervoer van de officiele finalevlag naar het San Siro-stadion in Milaan. De vlag krijgt tijdens de rust
van de voetbalwedstrijd een ereplaats in de middencirkel en daarvan zijn vele duizenden fans in het stadion en miljoenen tv-kijkers over de hele wereld getuige.

De Nissan NV300 is een nieuw model tussen de NV200 en de NV400 en daarmee de opvolger van de populaire Primastar. De NV300 onderscheidt zich in zijn klasse ook door de uitgebreide garantie die Nissan biedt op zijn bedrijfsauto's. Die is uniek in de markt: vijf jaar of 160.000 km, in geheel
Europa, volledig ondersteund door de fabrikant en overdraagbaar aan de tweede en volgende eigenaars. De garantie is inclusief vijf jaar pechhulp. De garantie geldt ook voor alle originele Nissan-accessoires. Nissan toont hiermee het vertrouwen in de kwaliteit en betrouwbaarheid van zowel zijn
lichte bedrijfsauto als de aftersales-programma's.

Nissans nieuwste designtaal, Emotional Geometry - bekend van zijn toonaangevende Crossovers JUKE, QASHQAI en X-TRAIL - is duidelijk herkenbaar bij de NV300, zoals is te zien aan de 'V-motion'-grille.

De verkoop van de nieuwe NV300 start later dit jaar en daarmee versterkt Nissan zijn positie als fabrikant van een van de breedste gamma's in Europa. Dat omvat ook de nieuwe Navara pick-up, vrachtauto's, bestelauto's en de baanbrekende emissievrije
e-NV200.

De zorg voor de vlag van de UEFA Champions League-finale is een unieke bijdrage van Nissan als officiele LCV Partner van de UEFA en een waardevol element in de feestelijke sfeer van de wedstrijddag. De vlag speelde echter ook een rol in Nissans innovatieve campagne 'Take Me To Milan'. Het
enthousiasme van duizenden voetbalfans is vastgelegd door hun naam op de vlag te laten afdrukken.

In de vorm van zwarte sterren op een witte achtergrond kregen de namen van de fans een kleine maar eervolle plaats op de vlag, die letterlijk centraal staat tijdens een van de grootste en meest bekeken voetbalwedstrijden van het jaar. Fans kunnen hun naam op de vlag terugvinden via een
high-definition beeld.

Philippe Guerin-Boutaud, Corporate Vice President, Global Nissan LCV: `Nissans samenwerking met de UEFA Champions League is een prachtige gelegenheid om de NV300 te lanceren. Het vervoer van de officiele vlag voor de finale op zaterdag is een grote eer. Dit symboliseert perfect de positie van
Nissan Bedrijfswagens als betrouwbare vervoerders.'

Meer informatie over de NV300, onder meer over zijn krachtige en efficiente dieselmotoren, laadvermogen, prijzen en de start van de verkoop, maakt Nissan bekend tijdens de IAA voor bedrijfsauto's in Hannover in september.

Sitemap