MobiChord breidt dienstverlening uit naar Benelux


Robert de Windt benoemd tot Country Manager

UTRECHT, 20161005 -- MobiChord breidt haar dienstverlening per 1 oktober 2016 uit naar de Benelux en brengt daarmee de revolutie in telecom service management naar deze regio. Robert de Windt is benoemd tot Country Manager en verantwoordelijk voor de activiteiten van deze nummer 1 app in de ServiceNow Store.

Herbert Uhl, CEO MobiChord: “De Benelux is een zeer belangrijke markt voor ons, onder meer door de snelle adoptie van mobiel werken en cloud oplossingen. We zijn dan ook erg blij en trots dat Robert de Windt ons team komt versterken in de functie van Country Manager Benelux. Hij heeft jarenlange ervaring met Service- en Enterprise Mobility Management oplossingen en is daarmee de aangewezen persoon om onze klanten te adviseren.”

Robert de Windt: “In mijn vorige functie ondersteunde ik organisaties bij de selectie en implementatie van Enterprise Mobility Management oplossingen. Ik kreeg daarbij vaak de vraag hoe om te gaan met telecom kosten en services. MobiChord levert state-of-the-art oplossingen waarmee ServiceNow klanten naast gebruiksgemak bij het ondersteunen van mobiele apparaten, ook direct financieel voordeel kunnen behalen op telecom kosten. Ik kijk er dan ook naar uit om het succes van MobiChord in de Benelux uit te rollen en in deze vraag te kunnen voorzien.”

Kennismaken met MobiChord in Nederland is mogelijk op het ServiceNow NowForum op dinsdag 25 oktober 2016 in de Beurs van Berlage te Amsterdam.

Over MobiChord

MobiChord ondersteunt organisaties bij het effectief beheren van hun telecom assets, kosten en services. Het hoofdkantoor van MobiChord is gevestigd in Salt Lake City, Utah. 

MobiChord levert software en diensten vanuit de gedachte dat het handmatig beheren van telecom services tussen verschillende systemen tot het verleden moet behoren. De Telecom Service Management oplossing, gebaseerd op ServiceNow, brengt een ware revolutie teweeg in de wereld van telecommunicatie. Organisaties profiteren van volledig geautomatiseerde processen, een gecentraliseerd systeem en uitgebreide analysemogelijkheden gecombineerd met een moderne user experience. Klanten krijgen weer controle en ondersteuningsmogelijkheden over alle telecom services, waaronder: mobiele en vaste telecom, assets, Internet of Things en SaaS oplossingen. De ingebouwde self-service functionaliteit maakt het voor eindgebruikers mogelijk om verzoeken in te dienen en zelfstandig taken uit te voeren. Het eindresultaat van Telecom Service Management is een vereenvoudigd systeem dat tijd en kosten bespaart.